Tuesday 25 March 2008

Black & What~颓废的生活

Just like my brother said, I like black & white as well as grey.
So what?
Everyone has favourite colours, so I tend to make things in the colours I like.

我放假已经有一个星期了。
可是,除了吃和睡,我什么也做过,感觉很颓废!
不过我想这也种另类的幸福。
试想想,你我什么时候可以如此休闲?
哈哈… 其实这也是一个借口,可以偷懒的借口。
我想我真的真的需要劳动一下,实在是太懒了我。

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails